Fastighetsförvaltare Västerås

Publicerat: 2022-10-19 ● Ansök senast: ● Plats: Västerås

Tillsatt

Sveafastigheter utvecklar, bygger och förvaltar hem med omtanke om människor, klimatet och framtida generationer. Sveafastigheters vision är att vara ledande utvecklare och förvaltare av attraktiva och hållbara hem och kvarter, med ansvar för att människor trivs och känner sig trygga.

Sveafastigheter - Hem med omtanke om människor, klimatet och framtida generationer.

Fastighetsförvaltare till Sveafastigheter i Västerås

Söker du en arbetsgivare som ger dig förutsättningar och möjligheter att utvecklas, påverka och bidra i arbetet?

Är det viktigt för att dig att arbeta på ett företag som förverkligar de egna högt uppsatta målen inom hållbarhet?

Attraheras du av företag som har hög tillväxttakt, är fortfarande formbar och uppskattar medarbetare med stort engagemang, drivkraft och samarbete?

Välkommen till Sveafastigheter! Företaget som har hög tillväxt, stora ambitioner inom hållbarhet och värnar om medarbetarnas professionella utveckling, delaktighet och påverkan.

TjänstenSom fastighetsförvaltare har du fullt personal- och arbetsledaransvar för kontorets fastighetstekniker, bovärdar och trygghetsvärdar. Vidare har du ansvar för intäkts- och kostnadssidan samt driftnettot, kundvård, inköp, myndighetskrav samt energirelaterade frågor för den del av bolagets fastighetsportfölj.

Dina huvudsakliga ansvarsområden är:

·     Att ha fullt personal- och arbetsledningsansvar för tekniker, bovärdar och trygghetsvärdar på Västeråskontoret.

·     Att ansvara för ekonomi, budget, uppföljning och resultat för din del av bolagets fastighetsportfölj.

·     Att ansvara för att relevanta myndighets- och försäkringskrav uppfylls samt SBA.

·     Att ha samordningsansvar för garantifrågor tillsammans med entreprenörer.

·     Att ansvara för inköp vad gäller leverantörer inom drift och teknik. 

·     Att ansvara för energiuppföljning och energioptimering.

Kvalifikationer och erfarenheter

·      Eftergymnasial utbildning, universitet eller högskoleutbildning, eller YH-utbildning, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet.

·      Minst 5 års erfarenhet från fastighetsförvaltning med fullt budget och resultatansvar.

·      Minst 2-3 års erfarenhet i chefsroll med fullt personalansvar.

·      Erfarenhet av lokalavtal och goda kunskaper inom hyres- och entreprenadjuridik.

·      Erfarenhet av och besitter teknisk kunskap och kompetens inom förvaltning.

·      Hög IT-mognad och meriterande med erfarenhet av FAST2

·      Meriterande med erfarenhet av hållbarhetsarbete.

·      Körkort

Personliga egenskaperVi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker nu dig som tycker om och trivs med högt tempo, resultatorienterad approach och teamorienterad miljö. Du är ansvarsfull, självständig och affärsmässig. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och föredrar laget före jaget. För att trivas hos oss bör du vara flexibel gällande förändringar och är trygg som person och den erfarenhet och kompetens du besitter. 

Din ansökanVi ser fram emot din ansökan tillsammans med CV så snart som möjligt, dock senast den 30:e november 2022. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Naturligtvis behandlas alla ansökningar konfidentiellt.    

Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Reza Rad på telefon 010-16 00 640

ANSÖK HÄR

Relationsskapande rekryteringsföretag och interimsspecialister inom IT, bygg och fastighetsbranschen. Utgår från Stockholm, uppdrag i hela Sverige

Kontakta oss

Sundbybergs Torg 1

172 67 Sundbyberg
C/o Helio

010-16 00 640

samtal@linkz.se

Copyright Linkz AB