Lediga jobb inom Bygg & anläggning

Bygg och anläggningsbranschen behöver nytänkande människor med positiv värdegrund och hög professionalism.

Vi lyssnar engagerat och vill lära känna dig. Vi värdesätter våra relationer och avser att vara en pålitlig partner för alla inblandade – vi ser till att du kommer in i rätt sammanhang.

Keller Grundläggning

Områdeschef

För att skapa en långsiktig hållbarhet vid byggprojekt krävs rätt grundläggning. Som specialister på nordiska markförhållanden, ett komplett utbud av tekniker och med en världsledande styrka i ryggen ligger Keller Grundläggning i klar framkant.

Keller – Global styrka och lokalt fokus.

 

Områdeschef till Keller Grundläggning i Luleå


Söker du en arbetsgivare som har fokus på medarbetarna?

Vill du blir en del av ett globalt företag med lokalt fokus?

Vill du vara med och bidra till en hållbar bransch?

 

Välkommen till Keller Grundläggning! Företaget med stort teknikfokus och stark utvecklingsvilja.


Tjänsten

Som Områdeschef har du helhetsansvar för att etablera, utveckla och leda det lokala kontoret i regionen genom affärsgenerering och projektstyrning. Du är också en del av Sverigeorganisationens ledningsgrupp.

 

Dina huvudsakliga ansvarsområden är:


·     Ansvara för din del av arbetet i ledningsgruppen samt bidra till samverkan och samarbete mellan regionerna och produktionslinjerna.

·     Ansvara för resursplanering samt rekrytering till verksamheten.

·     Ansvara för projektstyrning samt projektekonomi.

·     Ansvara för att bygga goda relationer samt affärsgenerering inom regionen.

·     Ansvara för personal för det lokala kontoret i regionen.


Kvalifikationer och erfarenheter


·      Eftergymnasial utbildning, universitet eller högskoleutbildning, civil eller högskoleingenjörsexamen.

·      Minst 5-8 års erfarenhet inom grundläggning, infrastruktur eller anläggning.

·      Minst 5 års erfarenhet av personalledning.

·      Meriterande med erfarenhet av ledningsgruppsarbete.

·      Meriterande med erfarenhet av rapportering, budget- och resultatansvar.

·      Hög IT-mognad

·      Körkort

·      Du behöver kunna resa i tjänst i Norr- och Västerbottens län.


 

Personliga egenskaper

Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker nu dig som tycker om och trivs i en resultatorienterad och föränderlig organisation med global struktur. Du är ansvarsfull, affärsmässig med mycket god analytisk förmåga. Du har ett prestigelöst förhållningssätt, ett coachande ledarskap och föredrar laget före jaget. För att trivas hos oss bör du vara trygg som person och den erfarenhet och kompetens du besitter.  

 

Din ansökan

Vi ser fram emot din ansökan tillsammans med CV så snart som möjligt, dock senast den 30:e juni 2023. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Naturligtvis behandlas alla ansökningar konfidentiellt.    

 

I denna rekrytering samarbetar vi med Linkz och har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Reza Rad på telefon 010-16 00 640

Läs mer och ansök
Linkz AB

Search- och rekryteringsspecialist

Linkz hjälper organisationer och människor med rådgivning i rekryterings- och interimsprocessen. Vi bidrar till att företag kan fortsätta utvecklas, växa, skapa affärer, stärka sitt ledarskap och förbättra sin företagskultur.

Linkz vision - En global Partner när Dig

 

Search- och rekryteringsspecialist till Linkz i Stockholm

Söker du efter en plats där du får möjlighet att på riktigt medverka och påverka din professionella utveckling?

Söker du efter en plats för att hamna i rätt sammanhang i karriären och få utlopp för din fulla potential?

Vill du komma till en plats där drömmar är till för att förverkligas?

 

Välkommen till Linkz! Vi är företaget som drömmer stort och söker kollegor som vill vara med på vår resa.


Tjänsten

Som search- och rekryteringsspecialist har du dubbla roller; du är rådgivaren och experten som hjälper företag att på ett systematiskt och strukturerat sätt analysera behov, planera samt genomföra rekryteringsprocess från start till mål. Och likaså med kandidaterna, där du säkerställer att förväntningarna kan mötas samt att kandidaterna hamnar i rätt sammanhang.

 

Dina huvudsakliga ansvarsområden är:


·     Medverka i att ständigt förbättra och stärka search- och rekryteringsprocessen gentemot kund och kandidat.

·     Ansvara för att vårda nya och befintliga kund- och kandidatrelationer.

·     Ansvara för search- och rekryteringsprocessen från ax till limpa.


Kvalifikationer och erfarenheter:


·      Eftergymnasial utbildning, universitet eller högskoleutbildning, eller YH-utbildning inom bygg, anläggning, fastighet eller HR.

·      Minst 2 års erfarenhet som researcher inom rekrytering inom branscherna bygg, anläggning och fastighet.

·      Minst 1 års erfarenhet av att driva search- och rekryteringsprocess från start till mål.

·      Meriterande med erfarenhet av sälj inom rekrytering, interim eller bemanning.

·      Hög IT-mognad


 

Personliga egenskaper


Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker nu dig som tycker om och trivs i en miljö där du får ta ett stort ansvar och arbeta självständigt. Du är strukturerad, trygg och kundfokuserad samt kvalitetsmedveten. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och föredrar laget före jaget. För att trivas hos oss bör du vara flexibel gällande förändringar och tar dig an utmaningar med en positiv attityd och ett stort engagemang. 

 

Din ansökan


Vi ser fram emot ditt intresse tillsammans med CV så snart som möjligt, dock senast den 30 april 2023. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Naturligtvis behandlas alla ansökningar konfidentiellt.    

 

Har du frågor är du välkommen att kontakta Reza Rad på telefon 010-16 00 640

Läs mer och ansök
Akeab

Regionchef Syd

Akeab Infra är ett infrastrukturföretag som utför arbeten med fokus på miljö och kvalitet. Vi är med och bygger ett modernt och hållbart samhälle, vare sig det innebär infrastruktur för energi, transporter, vatten eller informationsöverföring.

Akea Infra är en del av Eleda Group, och har genom täta samarbeten med övriga bolag i koncernen tillgång till expertis inom ett brett spektrum av tjänster och områden inom infrastruktur.

Tillsammans kopplar vi ihop Sverige.


Regionchef till Akeab Infra


Söker du en arbetsgivare som har modet att utmana det traditionella sättet att arbeta med infrastrukturprojekt?

Är det viktigt för att dig att arbeta på ett företag som är kvalitetsmedvetet, dynamiskt och kundorienterat?

Attraheras du av företag som har hög tillväxttakt, är fortfarande formbar och uppskattar medarbetare som vill fortsätta bidra till en företagskultur som genomsyras av engagemang, gemenskap och respekt?

Välkommen till Akeab Infra! Företaget som utvecklar och bygger norden inom anläggning och infrastruktur. 


Tjänsten


Som Regionchef är du ansvarig för nya och befintliga affärer inom regionen samt övergripande ansvarig för utvecklingen av verksamheten samt medarbetarna. Regionchefen ingår också i bolagets ledningsgrupp.


Dina huvudsakliga ansvarsområden är:


·     Att leda, utveckla och bygga en entreprenadorganisation i region Syd.

·     Att ansvara för affärsgenerering mot offentlig och privat sektor inom regionen.

·     Att ansvara för budget, resultat och ekonomi för region Syd.


Kvalifikationer och erfarenheter


·      Eftergymnasial utbildning, universitet eller högskoleutbildning, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet.

·      Minst 8 års erfarenhet av ledarskap inom anläggning och infrastruktur som entreprenör, beställare eller konsult.

·      Minst 4 års erfarenhet av att leda andra chefer/ledare i en ledande chefsbefattning som exempelvis arbetschef, avdelningschef, regionchef.

·      Erfarenhet av affärer, kundkontakt samt budget och resultatansvar.

·      Meriterande med erfarenhet av organisationsutveckling, organisationsförändring.

·      Datorvana

·      Körkort


Personliga egenskaper


Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker nu dig som tycker om och trivs med högt tempo, affärer och dynamisk organisation. Du är strukturerad, förtroendegivande, affärsmässig samt strategisk. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och stimuleras av kompetens och erfarenhetsutbyte . För att trivas hos oss bör du vara flexibel gällande förändringar, är trygg som person och drivs av höga ambitioner.


Placering


Huvudkontoret finns i Malmö men placeringen för denna tjänst är flexibel.

Arbetsområdet är mellersta och södra Sverige.


Din ansökan


Vi ser fram emot din ansökan tillsammans med CV så snart som möjligt, dock senast den 30 april 2023. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Naturligtvis behandlas alla ansökningar konfidentiellt.    

Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Reza Rad på telefon 010-16 00 640

Läs mer och ansök

Ta nästa steg med en spontantansökan

En spontanansökan är ett bra första steg till nya karriärmöjligheter. Vi lyssnar till dina behov och gör allt vi kan för att hitta rätt arbetsplats åt dig.

Vill du förenkla processen kan du logga in med LinkedIn så autofylls formuläret med dina uppgifter - snabbt och enkelt.

Relationsskapande rekryterings och
interimsspecialister inom IT, bygg och fastighetsbranschen.

Kontakta oss

Elektrogatan 10

171 54 Solna

010-16 00 640

samtal@linkz.se

Copyright © 2022 Linkz AB