Fastighetsbranschen möjliggör att samhället alltid utvecklas. Den besitter ett enormt kapital och gör stor skillnad för alla människor.
Vi lyssnar engagerat och vill lära känna dig. Vi värdesätter våra relationer och avser att vara en pålitlig partner för alla inblandade – vi ser till att du kommer in i rätt sammanhang.
Linkz hjälper organisationer och människor med rådgivning i rekryterings- och interimsprocessen. Vi bidrar till att företag kan fortsätta utvecklas, växa, skapa affärer, stärka sitt ledarskap och förbättra sin företagskultur.
Linkz vision - En global Partner när Dig
Search- och rekryteringsspecialist till Linkz i Stockholm
Söker du efter en plats där du får möjlighet att på riktigt medverka och påverka din professionella utveckling?
Söker du efter en plats för att hamna i rätt sammanhang i karriären och få utlopp för din fulla potential?
Vill du komma till en plats där drömmar är till för att förverkligas?
Välkommen till Linkz! Vi är företaget som drömmer stort och söker kollegor som vill vara med på vår resa.
Tjänsten
Som search- och rekryteringsspecialist har du dubbla roller; du är rådgivaren och experten som hjälper företag att på ett systematiskt och strukturerat sätt analysera behov, planera samt genomföra rekryteringsprocess från start till mål. Och likaså med kandidaterna, där du säkerställer att förväntningarna kan mötas samt att kandidaterna hamnar i rätt sammanhang.
Dina huvudsakliga ansvarsområden är:
· Medverka i att ständigt förbättra och stärka search- och rekryteringsprocessen gentemot kund och kandidat.
· Ansvara för att vårda nya och befintliga kund- och kandidatrelationer.
· Ansvara för search- och rekryteringsprocessen från ax till limpa.
Kvalifikationer och erfarenheter:
· Eftergymnasial utbildning, universitet eller högskoleutbildning, eller YH-utbildning inom bygg, anläggning, fastighet eller HR.
· Minst 2 års erfarenhet som researcher inom rekrytering inom branscherna bygg, anläggning och fastighet.
· Minst 1 års erfarenhet av att driva search- och rekryteringsprocess från start till mål.
· Meriterande med erfarenhet av sälj inom rekrytering, interim eller bemanning.
· Hög IT-mognad
Personliga egenskaper
Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker nu dig som tycker om och trivs i en miljö där du får ta ett stort ansvar och arbeta självständigt. Du är strukturerad, trygg och kundfokuserad samt kvalitetsmedveten. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och föredrar laget före jaget. För att trivas hos oss bör du vara flexibel gällande förändringar och tar dig an utmaningar med en positiv attityd och ett stort engagemang.
Din ansökan
Vi ser fram emot ditt intresse tillsammans med CV så snart som möjligt, dock senast den 30 april 2023. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Naturligtvis behandlas alla ansökningar konfidentiellt.
Har du frågor är du välkommen att kontakta Reza Rad på telefon 010-16 00 640
En spontanansökan är ett bra första steg till nya karriärmöjligheter. Vi lyssnar till dina behov och gör allt vi kan för att hitta rätt arbetsplats åt dig.
Vill du förenkla processen kan du logga in med LinkedIn så autofylls formuläret med dina uppgifter - snabbt och enkelt.