Regionchef Syd

Publicerat: 2022-11-13 ● Ansök senast: 2022-12-31 ● Plats: Flexibelt

Akeab Infra är ett infrastrukturföretag som utför arbeten med fokus på miljö och kvalitet. Vi är med och bygger ett modernt och hållbart samhälle, vare sig det innebär infrastruktur för energi, transporter, vatten eller informationsöverföring.

Akea Infra är en del av Eleda Group, och har genom täta samarbeten med övriga bolag i koncernen tillgång till expertis inom ett brett spektrum av tjänster och områden inom infrastruktur.

Tillsammans kopplar vi ihop Sverige.



Regionchef till Akeab Infra

Söker du en arbetsgivare som har modet att utmana det traditionella sättet att arbeta med infrastrukturprojekt?

Är det viktigt för att dig att arbeta på ett företag som är kvalitetsmedvetet, dynamiskt och kundorienterat?

Attraheras du av företag som har hög tillväxttakt, är fortfarande formbar och uppskattar medarbetare som vill fortsätta bidra till en företagskultur som genomsyras av engagemang, gemenskap och respekt?

Välkommen till Akeab Infra! Företaget som utvecklar och bygger norden inom anläggning och infrastruktur.  


Tjänsten
Som Regionchef är du ansvarig för nya och befintliga affärer inom regionen samt övergripande ansvarig för utvecklingen av verksamheten samt medarbetarna. Regionchefen ingår också i bolagets ledningsgrupp.

Dina huvudsakliga ansvarsområden är:

·     Att leda, utveckla och bygga en entreprenadorganisation i region Syd.

·     Att ansvara för affärsgenerering mot offentlig och privat sektor inom regionen.

·     Att ansvara för budget, resultat och ekonomi för region Syd.


Kvalifikationer och erfarenheter

·      Eftergymnasial utbildning, universitet eller högskoleutbildning, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet.

·      Minst 8 års erfarenhet av ledarskap inom anläggning och infrastruktur som entreprenör, beställare eller konsult.

·      Minst 4 års erfarenhet av att leda andra chefer/ledare i en ledande chefsbefattning som exempelvis arbetschef, avdelningschef, regionchef.

·      Erfarenhet av affärer, kundkontakt samt budget och resultatansvar.

·      Meriterande med erfarenhet av organisationsutveckling, organisationsförändring.

·      Datorvana

·      Körkort



Personliga egenskaper
Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker nu dig som tycker om och trivs med högt tempo, affärer och dynamisk organisation. Du är strukturerad, förtroendegivande, affärsmässig samt strategisk. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och stimuleras av kompetens och erfarenhetsutbyte . För att trivas hos oss bör du vara flexibel gällande förändringar, är trygg som person och drivs av höga ambitioner.


Placering

Huvudkontoret finns i Malmö men placeringen för denna tjänst är flexibel.

Arbetsområdet är mellersta och södra Sverige.


Din ansökan
Vi ser fram emot din ansökan tillsammans med CV så snart som möjligt, dock senast den 31 december 2022. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Naturligtvis behandlas alla ansökningar konfidentiellt.    


Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Reza Rad på telefon 010-16 00 640

ANSÖK HÄR

Relationsskapande rekryterings och
interimsspecialister inom IT, bygg och fastighetsbranschen.

Kontakta oss

Elektrogatan 10

171 54 Solna

010-16 00 640

samtal@linkz.se

Copyright © 2022 Linkz AB